برق
مجموعه اطلاعات برقی 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برق و آدرس all-electric.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





واترجت یکی بهترین روشهای برش سرد می باشد که با استفاده از فشار بالای آب و ترکیب با ماده ساینده عمل برش را انجام می دهید و در صنعتهای نیز برای تمیز کردن مورد استفاده قرار می گیرد البته بدون مواد ساینده یعنی فقط با فشار آب عمل تمیز کردن انجام می دهد .جایگاه واتر جت در صنعت ایران در چند سال اخیر وارد گردیده و تقریبا جایگاه خود را بصورت خیلی کند پیدا کرده ولی علت آن هزینه های بالا بعضی از مواد مصرفی آن نتوانسته به اون صورتی که در کشورهای رو به رشد و صنعتی جایگاه دارد در ایران جایگاه اصلی خود را پیدا کند .  


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:"واتر جت""مواد قابل برش با واتر جت""واتر جت CNC""ساختمان واتر جت", ] [ 16:49 ] [ مهران محسن پور راجعونی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ مطالب برقی خوش آمدید.من مهران محسن پور،مدير اين وبلاگ و دانشجوي رشته برق الكتروتكنيك از دانشكده فني مهندسي چمران رشت هستم. اميدوارم كه مطالب اين وبلاگ همون چيزي باشه كه شما به دنبال اون هستيد.لطفا نظراتتون رو ثبت كنيد چون نظرات شما براي من خيلي مهم هست.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 72384
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





Online User تماس با ما تحلیل آمار سایت و وبلاگ